Cabaret ‘Op en top vrouw’

CABARET ‘OP EN TOP VROUW’ IN HEILIG HART KERK!

Op vrijdag 27 maart om 20:00 uur een cabaretvoorstelling in de kerk, genaamd: ‘CONTRAST. De show is in samenwerking met hulp- en ontwikkelingsorganisatie Dorcas. De dames van deze cabaretgroep brengen een nieuwe show die zal gaan over tegenstellingen en overeenkomsten: als vrouw in ons eigen leven, verschillen tussen vriendinnen, maar ook in vergelijking tot andere vrouwen over de hele wereld, en niet te vergeten het contrast tussen man en vrouw. De avond zal een afwisseling zijn tussen hilariteit en serieuze liedjes.

Onlangs hebben de dames een aantal projecten van Dorcas, speciaal gericht op vrouwen, in Ethiopië bezocht. De ervaringen die de ze tijdens deze reis hebben opgedaan, krijgen op een ontroerende maar ook grappige manier een plek in hun voorstelling. Zin in een avond uit met een lach en een traan? Nodig je vriendinnen, zussen, moeder, oma’s of collega’s uit om naar één van de shows te gaan. Kijk www.opentopvrouw.nl  en bestel tijdig (!) uw kaarten.

Tijdens de pauze is er verkoop van koffie/thee en na afloop is er gelegenheid voor een drankje. Zeer de moeite waard om deze unieke voorstelling te bezoeken.

Nogmaals, vrijdagavond 27 maart, 20:00 u, Heilig Hart Kerk Heerhugowaard ‘de Noord’ – Middenweg 541.

Vragen of opmerkingen?

Dan kunt u contact opnemen met Ans Rendering (06-3713 3016) of Angèl Mooij (06-1965 0482)