Kerkbijdrage

Waarom bijdragen?

De kerk is een plek die inspireert. Troost, saamhorigheid, sacramenten, het gebouw – ze geeft bezieling voor het leven van elke dag. Geef die inspiratie door. Geef aan Kerkbalans.

Mooie momenten van troost, saamhorigheid of stilte delen we met elkaar. Ze inspireren ons om het goede te doen. Samen zijn we een parochie waar God wordt gezocht en gevonden. Onze kerk inspireert en is een onmisbare pijler in ons bestaan. Om te kunnen blijven inspireren, is geld nodig.

Want het gebouw waar onze parochie samenkomt, de verwarming, verlichting en de muziek – het kost geld. Kosten die gemaakt worden om de kerkdeuren open te houden en u en vele anderen welkom te heten.

Hoe kun je bijdragen aan actie Kerkbalans?

Gewoon door af en toe een bedrag over te maken. Het makkelijkst natuurlijk door een automatische afschrijvingsopdracht af te geven aan je bank.

Bankgegevens Parochie
Uw bijdrage is van harte welkom via Kerk-Balans of wellicht een maandelijkse (automatische) overschrijving:
NL 78 INGB 0002 3142 00
NL 92 RABO 0326 9127 46
T.n.v. RK Parochie van de Heilige Dionysius
O.V.V actie Kerkbalans

Kerkbijdrage online

Kies een bedrag om maandelijks of eenmalig over te maken. Klik hiervoor op de betreffende onderstaande link.
Dank alvast voor uw bijdrage om zo samen onze parochie en kerk te ondersteunen.