Ruth – de KISI familiemusical

Geachte parochiebesturen en andere belangstellenden,

Ruth – de KISI familiemusical – gaat na één jaar corona-uitstel in september 2021 in première.

Klik hier om de brochure in te zien.

Het prachtige Bijbelverhaal dat ook wel de ‘parel van het Oude Testament’ wordt genoemd, zal op 19 september in ’s-Hertogenbosch in première gaan en daarna onder andere op 25 september in ons bisdom in Aalsmeerderbrug worden opgevoerd.

Ruth is een sprankelend verhaal over een jonge vrouw die alle grenzen overwint en een nieuwe start aandurft. Wanneer alles in Ruths leven verloren lijkt, komt zij voor een lastige keuze te staan en besluit ze met haar schoonmoeder Naomi mee naar het voor haar vreemde Bethlehem te gaan. Ze voelde al langer een diep verlangen naar de God en het volk van Naomi. Daar, in een onbekend land, moet ze voor zichzelf en haar schoonmoeder een nieuw leven op zien te bouwen, wat lastig blijkt te zijn. Maar wanneer Ruth Boaz ontmoet, gloort er nieuwe hoop. Deze musical is uitermate geschikt voor gezinnen of als missionair project voor een parochie. De musical wordt technisch ondersteund vanuit KISI waardoor deze grote productie in Nederland mogelijk is. Zie in de bijlage ideeën voor de parochie.

Geïnteresseerde parochies worden van harte uitgenodigd om contact op te nemen en te informeren naar de mogelijkheden om de musical in te zetten voor de parochie.
Meer informatie en tickets op: www.ruth-musical.org  of bel of mail naar 06 – 414 82 108  info@kisi.nl

Ik hoop dat u met enthousiasme de musical onder de aandacht kan brengen bij uw parochiegemeenschap! Zie daarvoor ook de flyer en brochure in de bijlage.

Vriendelijke groeten,

Marleen van Kreij