Uitnodiging ‘avondje uit’ op 7 oktober

Misschien heeft iedereen het wel gehoord of gelezen?! De Nederlandse Bisschoppen vragen de parochies om méér te doen aan catechese voor álle leeftijden?! Bovendien vragen ze – vanwege alle grote heersende problemen in Kerk en wereld – om extra gebed: het is een vraag aan jong en oud(er). Onze Dionysiusparochie heeft met een klein team nagedacht. Het idee is nu: catechese, muzikale Aanbidding en een gezellig samen-zijn voor gezinnen, voor iedereen, en voor alle leeftijden! Op 7 oktober om 19.30 uur starten we met het project en we willen een dergelijke avond éénmaal per maand organiseren. Het wordt dus een leerzame, verdiepende én gezellige bijeenkomst. We hopen dat jullie willen meedoen?! Voor kinderen, tieners en jongeren is er een speciale activiteit tijdens het gezellig samen-zijn. Op vrijdagavond kunnen bijna alle kinderen wel meekomen, want zaterdag kan er uitgeslapen worden; bovendien wordt het natuurlijk niet écht laat! Opgave (vóór 5 oktober a.j.b.) is wel nodig vanwege de organisatie. Opgave is mogelijk via de e-mail (wiljandomen@dionysiusparochie.nl) of via een intekenlijst in de kerk of via de app (06 – 16 800 400). Neem gerust mensen mee, graag zelfs! Iedereen is welkom, als we maar weten met hoeveel personen jullie komen. N.B. Dit project is ook in plaats van de KiDiclub en On the Road. Het hele gezin en de hele ‘kerkfamilie’ is zo samen ‘een avondje uit’.