PassieConcert in De Noord

Samen met het koor Spirit geeft het Ritmisch Koor van De Noord op zondag 2 april een prachtig PassieConcert in de Heilig Hartkerk te Heerhugowaard-De Noord. Beiden koren zingen mee in de Waardse variant van The Passion. Het belooft een bijzondere middag te worden. Het Passieverhaal wordt verteld en dat wordt omlijst met liederen uit de popmuziek en het eigen repertoire van beide koren. Enkele titels: De hemel is dichtbij, Hou mij maar vast (melodie: You raise me up, met vioolbegeleiding van Ron Bakker), De weg, Wat is mijn hart, en een gezamenlijk slotlied. De muzikale begeleiding bestaat uit piano, gitaar, viool, dwarsfluit en drums. Het PassieConcert is een vervolg op het zeer succesvolle concert, vijf jaar geleden. Toen zongen beide koren samen in onze volle Dionysiuskerk. Ook dit jaar zetten Spirit, onder leiding van Sandra Blokdijk, en het Ritmisch Koor, met dirigente Trudi Hand, zich samen in. Beide koren hebben al eerder samen een kerstconcert gegeven en staan garant voor een fijne en sfeervolle middag. Het PassieConcert vindt plaats op zondag 2 april om 15.30 uur. De kerk is open om 15.00 uur. Na afloop is er gratis koffie en thee met een koekje. Ook de toegang is gratis, wel wordt een deurcollecte gehouden na afloop. U bent van harte welkom!