Met ingang van 1 juni is onze Dionysiuskerk weer open voor maximaal 30 personen

Met ingang van 1 juni, Tweede Pinksterdag, is onze Dionysiuskerk weer open voor maximaal 30 personen. Het is de bedoeling dat men zich voor de weekendvieringen (zaterdag 19.00 uur en zondag 10.00 uur) van te voren opgeeft, zodat duidelijk is wanneer het maximum-aantal van 30 personen bereikt is.
Als u zich wilt aanmelden, dat kan

telefonisch: 072 – 57 11 292 of per e-mail:
wiljandomen@dionysiusparochie.nl
via WhatsApp: 06 – 16 800 400.

Wilt u a.u.b. laten weten wánneer (de datum) en met hoeveel personen u komt; vermeld a.u.b. ook uw telefoonnummer.
Voor de doordeweekse vieringen, van maandag t/m vrijdag, is opgave (hoogst waarschijnlijk) niet nodig. Alle kerken zijn verplicht zich te houden aan dit voorschrift – er worden hoge boetes uitgedeeld als deze regel overtreden wordt. Hopelijk mogen per 1 juli meer 100 personen samenkomen in de kerken in Nederland.