Jongerenbijeenkomst in de Dionysiusparochie op zaterdag 11 mei

Op zaterdag 11 mei organiseert het jongerenpastoraat van het bisdom weer een speciale dag.

Dit is de tweede van de drie ontmoetingen dit jaar. Jongeren (18-30 jaar) ontmoeten elkaar in afwachting op het voorbereidingsjaar naar het jubileum in Rome juli 2025. Nieuwe Niedorp, Heerhugowaard en Bussum-Blaricum zijn onze gastplekken. Iedere keer mogen we op een bijzondere manier de dag met andere jongeren doorbrengen .

In de Dionysiusparochie (Middenweg 248) te Heerhugowaard zullen we de dag beginnen met de H.Mis om 10.00 uur. Daarna gaan we aan de slag met de Bijbel en onderzoeken we wat de verhalen met ons eigen leven te maken heeft. Natuurlijk is er spel, veel gezelligheid en Pizza’s die we met Enzo zelf gaan bakken.

Kom je ook? Geef je dan op vóór 9 mei!

Kapelaan Javier Acuña

Jongerenpastoraat Bisdom Haarlem-Amsterdam