Corona-update

De belangrijkste wijziging voor onze parochie is dat de avondmis van zaterdag 19.00 uur wordt verplaatst naar 16.00 uur

Hier vindt u de kerkelijke Corona updates!

De Coronamaatregelen zijn weer aangescherpt in verband met de oplopende besmettingscijfers. Ook binnen de katholieke kerk zijn op 1 december nieuwe maatregelen bekend gemaakt.

Voor niet-liturgische bijeenkomsten in de parochies (voor 17.00 uur) gelden de regels van de Nederlandse overheid, zoals 1,5; afstand en een vaste zitplaats. Zie: Kort overzicht coronamaatregelen | Coronavirus COVID19 | Rijksoverheid.nl

In de kerk gebruike men een mondkapje bij verplaatsingen en verder is de 1.5 m. belangrijk (zie onder). Zingen en repeteren blijft nog toegestaan, met alle voorzichtigheidsmaatregelen en niet na 17.00 uur (zie onder).

Klik hier om verder te lezen …