40-jarig priesterjubileum van Pastoor Frank Domen

Op zondag 28 mei 2023 viert onze pastoor, Frank Domen, zijn 40-jarig priesterjubileum. Bij deze willen wij iedereen graag uitnodigen bij dit feest op eerste Pinksterdag aanwezig te zijn. De heilige Mis uit dankbaarheid is om 10.00 uur in onze Dionysiuskerk. Aansluitend vindt een receptie plaats in Grandcafé De Heeren (t.o. de kerk). Voor alle kinderen en tieners zijn activiteiten onder begeleiding in het Parochiecentrum en de tuinen. Verschillende vrienden en kennissen hebben al gevraagd waarmee ze Pastoor Frank een plezier kunnen doen. Hem kennende, adviseren wij: een envelopje met inhoud, waarmee dan, zeker weten, iets voor de parochie gekocht zal worden. Maar voelt u zich vooral vrij … ! Heel fijn, dat Pastoor Henk Niesten, uit Beverwijk/Heemskerk, op 28 mei een feestpreek houdt.

En oud-burgemeester Han ter Heegde is ook aanwezig. Bent u niet in de gelegenheid om bij de heilige Mis aanwezig te zijn, maar wel bij de receptie, ook van harte welkom. Voor alle vragen en mededelingen kunt u contact opnemen met: Wiljan Domen (06 – 16 800 400 of wiljandomen@dionysiusparochie.nl).

Namens het Bestuur van de R.K. Parochie van de H. Dionysius

Hans Entius