Nieuwsbrief 04-2020 van de bedevaartsplaats Beauraing

2020 is goed begonnen, met twee jaarthemadagen en de komst van verschillende groepen in januari en februari, die de voorbode leken van een mooi bedevaartseizoen. Kinderen, jongeren, volwassenen, ouderen kwamen naar de Maagd met het Gouden Hart. Op 2 februari waren de religieuzen van het bisdom Namen met velen hier in Beauraing voor een recollectie en ontmoeting met elkaar. Op 15 februari kwamen de vrienden van Louisa Piccaretta samen in de lokalen van de parochie. Ze hebben het voornemen om eens per maand naar Beauraing te komen. De catechisten van het bisdom Namen waren met meer dan 200 voor hun jaarlijkse bijeenkomst. En een groep Koreanen heeft de Mis gevierd in de genadekapel om 17u. ‘s Anderendaags zijn een honderdtal mensen die verbonden zijn met de ‘Pèlerinages Namurois’ (Diocesane Bedevaarten van Namen) komen luisteren naar de boodschap van de verschijningen, hun gebracht door de nieuwe rector kanunnik Joël Rochette. Lees verder.